Модератором онлайн-зустрічі була к.е.н. доц. Положенцева К.Л., яка запропонувала в чаті написати, як правильно вимовлається слово «маркетинг» - якщо наголос на перший склад – ставимо в чаті «1», якщо на другий – «2».
Студенти та викладачі підготували цікаві і змістовні презентації та повідомлення:
- Положенцева К.Л. «День маркетингу, УАМ»
- Шевчик Діана: «Історія маркетингу»
- Тетерук Аліна: «Менеджер з маркетингу – друга особа на підприємстві»
- Сутугіна Олександра: «Маркетингова концепція в сучасній Україні»
- Бондаренко В’ячеслав: «Маркетингова програма – запорука успіху бізнесу»
- Абросімов Максим: «Фріланс – самомаркетинг чи деградація суспільства?».
Учасниками події, що ділилися зі студентами своїми професійними секретами, були Юрій Майдан, експерт в галузі маркетингу, директор з клієнтського сервісу, SupportYourApp та Дмитро Красов, інтернет-маркетолог. Успішні маркетологи дали поради щодо необхідних векторів та акцентів у навчанні студентів для їх успішного професійного становлення.
Зробили акцент на більш дієвих сьогодні видах реклами та надали рекомендації щодо маркетингових інструментів, які доцільно використовувати в приймальній кампанії та просуванні освітніх послуг Інституту.